Skargi, wnioski i petycje mogą być wnoszone osobiście przez złożenie pisma, pisemnie za pośrednictwem poczty tradycyjnej, za pomocą środków komunikacji elektronicznej, a także ustnie do protokołu.
Skargi, wnioski i petycje przyjmują odpowiednio:
1) Sekretariat Rektora: SGH, al. Niepodległości 162, budynek G pok. 145, tel. +48 22 564 9826, e-mail: rektorat (w domenie sgh.waw.pl) – w przypadku skarg, wniosków i petycji dotyczących nauczycieli akademickich, kanclerza, jednostek organizacyjnych niebędących jednostkami organizacyjnymi administracji lub spraw ogólnouczelnianych;
2) Sekretariat kanclerza: SGH, al. Niepodległości 162, budynek G pok. 416, tel. tel. +48 22 564 9600, e-mail: sekretariat.kanclerza (w domenie sgh.waw.pl) – w przypadku skarg i wniosków dotyczących pracowników niebędących nauczycielami akademickimi lub jednostek organizacyjnych administracji.
Skargi, wnioski i petycje niezawierające danych identyfikujących wnoszące je osoby lub inne podmioty, takich jak imię i nazwisko albo nazwa podmiotu oraz adres, pozostawia się bez rozpatrzenia.
Zarządzenie Rektora nr 30 z dnia 7 czerwca 2019 r. w sprawie zasad i trybu przyjmowania skarg, wniosków i petycji w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie